Obchodní podmínky
Ing. Blanka Salíková Anglicus4U.cz
Tyto všeobecné obchodní podmínkky, vymezují práva a povinnosti klienta a vyučujícího, kterým je fyzická, nebo právnická osoba:
Ing. Blanka Salíková
IČ: 05533741xx
Adresa provozovny: Jílová 1583/1, 736 01, Havířov - Podlesí - Česká republika.
kontaktní údaje:
Tel | +420 725 713 265
E-mail | info@anglicus4u.com
Web | www.anglicus4u.com
(dále jen vyučující).
I.
Úvodní ustanovení
1.1. Tyto Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o výuce jazyka (dále jen smlouva) uzavřené mezi klientem a vyučujícím a upřesňují práva a povinnosti klienta a vyučujícího.
1.2. Klientem je zájemce o studium angličtiny, který si objednal výuku u vyučujícího přes webové stránky www.anglicus4u.com , www.anglicus4u.cz nebo písemně prostřednictvím elektronické pošty na emailovou adresu vyučujícího.
1.3. Vyučujícím je Ing. Blanka Salíková - bytem: Jílová 1583/1, 736 01, Havířov - Podlesí, Česká republika.
1.4. Smlouva mezi vyučujícím a klientem je uzavřena vyplněním a odesláním webového formuláře v sekci Objednávka na webových stránkách vyučujícího www.anglicus4u.com/ a www.anglicus4u.cz/ nebo prostřednictvím zaslání objednávky na emailovou adresu vyučujícího, potvrzením objednávky vyučujícím a zaplacením ceny služeb klientem. Při opakovaném objednávání jazykové výuky je smlouvu možné uzavřít rovněž ústně a následným zaplacením ceny služeb klientem.
1.5. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro služby výuky anglického jazyka nabízené vyučujícím a jsou uvedeny na webových stránkách vyučujícího www.anglicus4u.com/ nebo www.anglicus4u.cz/ a souvisejících sociálních sítích, uvedených v záhlaví předmětných webových stránek.
1.6. Kupující souhlasí s možností použití prostředků komunikace na dálku (on-line), při uzavření smlouvy.
II.
Objednávka, uzavření smlouvy a cena služeb
2.1. Předběžnou objednávku výuky jazyků je možno učinit prostřednictvím vyplnění a odeslání webového formuláře v sekci Objednávka na webových stránkách vyučujícího: www.anglicus4u.com/ nebo www.anglicus4u.cz/ . Toto Objednávku je možno také zaslat písemně prostřednictvím elektronické pošty na emailovou adresu vyučujícího. Klient odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
2.2. Závazná a konečná Objednávka musí být učiněna písemnou formou na emailovou adresu vyučujícího a musí obsahovat jméno a příjmení klienta, jeho adresu, email a telefonní kontakt, formu a počet objednávaných lekcí jazykové výuky, jejich časovou délku a celkovou cenu za tyto lekce.
2.3. Cena za výuku jazyků je uvedena na webovém rozhraní www.anglicus4u.com/ nebo www.anglicus4u.cz/ vyučujícího, kterou klient uhradí dle ustanovení článku III. Způsob úhrady těchto Obchodních podmínek.
2.4. Vyučující si vyhrazuje právo změnit ceny služeb, změna ceny je publikována na webových stránkách vyučujícího www.anglicus4u.cz nebo www.anglicus4u.com v sekci Objednávka. Ceny služeb platné v okamžiku uzavření smlouvy zůstávají nezměněné po dobu platnosti této smlouvy.
2.5. Vyučující není plátce DPH.
III.
Způsob úhrady
3.1. Platbu za objednané služby provede klient na základě zálohové faktury, která je zaslána klientovi prostřednictvím shora uvedeného emailu v pdf formátu, na bankovní účet vyučujícího. Zálohová faktura je splatná 7 dní od vystavení a platba musí být uhrazena v tomto termínu, ale vždy před započetím výuky, jinak není možné výuku (pokud vyučující písemně neurčí jinak), zahájit. Na základě přijaté platby je povinen vyučující vystavit klientovi fakturu.
3.2. Za uhrazení platby zálohové faktury se pokládá datum, kdy byla platba připsána na účet vyučujícího.
3.3. Pokud vyučující písemně neurčí jinak je Platbu možné provést pouze jednorázově.
3.4. Pokud vyučující písemně neurčí jinak, je Platbu možné realizovat pouze bezhotovostně.
3.5. Není-li zálohová faktura uhrazena do 14 dnů od data splatnosti, je objednávka automaticky stornována a nedojde k uzavření smlouvy.
IV.
Realizace objednávky
4.1. Výuka je realizovaná jak osobně tak i prostřednictvím online programů jako je například WhatsApp, Skype, Microsoft Teams apod. Pro řádné poskytování on-line výuky vyučujícím musí mít klient nainstalován v počítači jeden z uvedených programů, musí disponovat webovou kamerou, mikrofonem, sluchátky a musí disponovat takovou rychlostí internetu, aby nenarušoval chod výuky.
4.2. Výuka je realizovaná vyučujícím v čase, na kterém se vzájemně dohodne s klientem prostřednictvím emailu, postřednictvím SMS zprávy nebo telefonicky. Vyučující poskytuje klientovi jazykovou výuku v rozsahu stanoveném uzavřenou smlouvou.
4.3. Výukové lekce probíhají ve stanoveném čase. V případě, že klient se nezúčastní lekce do 15 minut od smluveného začátku výukové lekce, bez řádné omluvy prostřednictvím SMS zprávy, nebo emailu, výuková lekce propadá a považuje se za poskytnutou v plném plánovaném rozsahu.
V případě včasného storna výukové lekce ze strany klienta .....
V případě pozdního storna výukové lekce ze strany klienta .....
4.4. Délka výukové lekce je 60 nebo 90 minut dle objednávky.
4.5. Každá smlouva má platnost maximálně 6 měsíců od data úhrady. To znamená, že všechny objednané výukové lekce je nutné vyčerpat do 6 měsíců od data úhrady, jinak lekce propadají bez nároku na jakoukoliv kompenzaci.
4.6. V případě, že se klient rozhodne s výukou angličtiny skončit, uhrazená částka se nevrací. Právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku, v platné právní úpravě (dále jen občanský zákoník), zůstává nedotčeno.
4.7. V případě, že vyučující nebude moci ze závažných důvodů výukovou lekci poskytnout, bude o této skutečnosti klienta neprodleně informovat a dohodne se s ním na uskutečnění lekce v náhradním termínu.
V.
Reklamace
5.1. V případě podání reklamace je klient povinen reklamaci doručit vyučujícímu písemně prostřednictvím předmětného emailu. Vyučující potvrdí odpvědí na přijatou zprávu nejpozdeji do 2 pracovních dnů po přijetí reklamace klientovi její doručení. V reklamaci klient specifikuje, v čem shledává nedostatky poskytovaných služeb ze strany vyučujícího, které jsou předmětem reklamace.
5.2. Vyučující je oprávněn přezkoumat důvody reklamace. Stanovisko k reklamaci sdělí vyučující klientovi do 14 pracovních dnů od data potvrzení přijetí reklamace.
5.3. Jako důvod reklamace nemohou být uplatněny a uznány skutečnosti, jako jsou ztráta motivace k výuce jazyka, změna časových možností, nedostatečné technické vybavení nebo rychlost připojení k internetu.
VI.
Odstoupení od smlouvy ze strany klienta
6.1. Klient má právo v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy ve lhůtě do 14 dní ode dne jejího uzavření, byla-li objednávka učiněna elektronickou formou prostřednictvím webového rozhraní https://www.anglicus4u.com/ , nebo https://www.anglicus4u.cz/ nebo emailem, a to bez udání důvodu, přičemž tato lhůta začíná běžet následujícím dnem po dni uzavření smlouvy.
6.2. Odstoupení od smlouvy je klient povinen odeslat vyučujícímu písemně nebo prostřednictvím emailu info@anglicus4u.com na adresu s uvedením jména a příjmení, adresy, data objednání, data odstoupení od smlouvy a čísla uhrazené zálohové faktury spolu s prohlášením a podpisem, že klient odstupuje od smlouvy. Klient je rovněž povinen uvést v odstoupení od smlouvy číslo bankovního účtu, na který má být uhrazená částka nebo její poměrná část vrácena.
6.3. Klientovi bude vyučujícím vrácena uhrazená částka nebo její poměrná část nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.
6.4. V případě, že před uplynutím 14-ti denní lhůty na odstoupení od smlouvy ze strany klienta bylo již s poskytováním služeb započato, je vyučující povinen klientovi vrátit pouze poměrnou část uhrazené ceny služeb po odečtení ceny již poskytnutých služeb.
6.5. V případě, že před uplynutím 14-ti denní lhůty na odstoupení od smlouvy ze strany klienta bylo již klientovi celé plnění dle uzavřené smlouvy poskytnuto, nevzniká klientovi nárok na vrácení zaplacené částky.
VII.
Odstoupení od smlouvy ze strany vyučujícího
7.1. Vyučující spolupracuje smluvně i s jazykovými školami. Pokud je klient posluchačem jazykové školy, kde vyučující vyučuje jako lektor, je vyučující oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy s klientem a to následujícím dnem po doručení oznámení o odstoupení vyučujícího od smlouvy elektronicky klientovi.
7.2. V případě vážných neshod mezi klientem a vyučujícím je vyučující rovněž oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy ve stejném termínu, jak je uvedeno v předchozím bodě 7.1..
7.3. Poměrná část ceny za nevyčerpané výukové lekce bude pak vrácena klientovi na jeho bankovní účet, ze kterého klient uhradil zálohovou fakturu.
VIII.
Závěrečná ustanovení
8.1. Znění těchto Obchodních podmínek je závazné.
8.2. Pokud tyto Obchodní podmínky nestanovují jinak, řídí se právní vztahy mezi smluvními stranami příslušnými ustanoveními občanského zákoníku v platné právní úpravě.
8.3. Tyto Obchodní podmínky vstupují v platnost dnem 27. 08. 2023. Prodávající si vyhrazuje právo tyto Obcodní podmínky aktualizovat.